Frequently Asked Questions

Hier vind u de meest gestelde vragen. Als er toch nog vragen zijn die hier niet beantwoord worden, neem dan contact met mij op.

Algemeen

Kan ik ook voor 1 maand lid worden?

Nee, wanneer je een lidmaatschap bij ons afsluit is dat voor de duur van 12 maanden. Hierna is het abonnement maandelijks opzegbaar.

Kan ik mijn abonnement tussentijds aanpassen?

U kunt uw abonnement tussentijds aanpassen onder bepaalde voorwaarden (zie algemene voorwaarden) daarnaast kunt u uw abonnement wel altijd vrijblijvend verhogen.

Bsport / Mypulse App

Ik heb geen welkom mail ontvangen?

Neem direct contact met mij op wanneer je geen welkom mail hebt ontvangen, waarschijnlijk is uw mail adres verkeerd overgenomen. 
Kijk voor de zekerheid ook in uw spam/ongewenst folder.

Hieronder de welkom mail inclusief te nemen stappen :

Welkom bij MyPulse

Om in te loggen op je account, nodigen we je uit om je wachtwoord aan te maken en de procedure te volgen.
 
 
1. Vraag een nieuw wachtwoord aan
2. Kies een nieuw wachtwoord
3. Log in op je account
 
Stap 1: Vraag een nieuw wachtwoord aan
Klik op de link: https://backoffice.bsport.io/login/reset_password en voer je wachtwoord in.
Je ontvangt een e-mail en klik op de knop “maak een nieuw wachtwoord”
 
Stap 2: Kies een nieuw wachtwoord
Je moet een nieuw wachtwoord kiezen.
Let op: je moet tweemaal hetzelfde wachtwoord invoeren.
 
Stap 3: Log in op je account
Niets is eenvoudiger dan inloggen, je hoeft enkel op deze link te klikken:
https://backoffice.bsport.io/login/customer en de volgende gegevens registreren:
Login: het e-mail adres dat je gebruikt hebt om je wachtwoord aan te maken

Wachtwoord: het aangemaakte wachtwoord

Help mijn gegevens kloppen niet, wat nu?

Stuur zo snel mogelijk een mail naar info@mypulse.nl met de juste gegevens zodat ik dit kan aanpassen in het systeem.


Neem contact met mij op

  • Adres

    Zeilweg 2G
    8243PG, Lelystad

© MyPulse. All rights reserved.
Powered by Issems.